Ігрові види спорту (футбол)
|
|
Кафедра технологій оздоровлення і спорту |
Ігрові види спорту (футбол) Робоча програма навчальної дисципліни (Силабус) |
Реквізити навчальної дисципліни
Рівень вищої освіти |
Перший (бакалаврський) |
Галузь знань |
Всі |
Спеціальність |
Всі |
Освітня програма |
Всі |
Статус дисципліни |
Вибіркова |
Форма навчання |
Очна (денна) |
Рік підготовки, семестр |
2-й курс, осінній / весняний семестр |
Обсяг дисципліни |
2 кредити (60 год) аудиторні заняття: лекції – 0 годин, практичні –36 годин, самостійна робота –24 години |
Семестровий контроль/ контрольні заходи |
Залік, модульна контрольна робота, календарний контроль |
Розклад занять |
2 години на тиждень |
Мова викладання |
Українська |
Інформація про керівника курсу / викладачів |
|
Розміщення курсу |
Навчальне відділення футболу |
Програма навчальної дисципліни
- Опис навчальної дисципліни, її мета, предмет вивчання та результати навчання
Основною метою навчальної дисципліни «Ігрові види спорту (футбол)» є формування у студентів здатності підтримувати на достатньому рівні стан фізичного здоров’я, фізичної та розумової працездатності; розвивати основні життєво необхідні професійно-прикладні рухові навички; формувати мотивацію до занять руховою активністю та спортом як складової здорового способу життя.
Дисципліна «Ігрові види спорту (футбол)» має міждисциплінарний характер. Вона інтегрує, відповідно до свого предмету, знання з медико-біологічних, психолого-педагогічних та інших наук, які сприяють підвищенню рівня фізичного розвитку, функціональному удосконаленню систем організму, набуттю основних життєво важливих рухових навичок, вмінь для подальшої професійної діяльності.
В результаті вивчення навчальної дисципліни «Ігрові види спорту (футбол)» студенти зможуть сформувати загальні компетентності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя:
- використовувати засоби футболу з метою підвищення фізичної та розумової працездатності, розвитку фізичних якостей, відновлення та збереження здоров`я;
- здійснювати контроль та самоконтроль за функціональним станом організму;
- забезпечувати збереження і зміцнення стану індивідуального здоров`я з метою підтримки належного рівня фізичного стану.
- Пререквізити та постреквізити дисципліни (місце в структурно-логічній схемі навчання за відповідною освітньою програмою)
Дисципліна «Ігрові види спорту (футбол)» відноситься до циклу дисциплін загальної підготовки, вона є вибірковим компонентом Освітньої програми. Для успішного засвоєння дисципліни студентам необхідно належати за станом здоров’я до основної чи підготовчої медичної групи.
- Зміст навчальної дисципліни
Тематика практичних занять.
Тема 1. |
Інформаційне забезпечення проведення занять.
|
Тема 2. |
Визначення індивідуального фізичного стану. Аналіз та оцінювання рівня індивідуальної фізичної підготовленості.
|
Тема 3. |
Формування фізичної підготовленості засобами футболу.
|
Тема 4. |
Вивчення техніки виконання фізичних вправ.
|
Тема 5. |
Контроль і оцінювання рівня фізичного стану.
|
Тема 6. |
Розвиток фізичних якостей засобами футболу.
|
Тема 7. |
Тестування рівня фізичної підготовленості
|
- Навчальні матеріали та ресурси
Базова навчальна література:
Навчальні посібники
1. Удосконалення спортивної підготовки при проведенні занять з футболу [Електронний ресурс]: методичні рекомендації / НТУУ «КПІ»; уклад. А. Р. Гринь. – Електронні текстові дані (1 файл: 354 Кбайт). – Київ: НТУУ «КПІ», 2012. – Назва з екрана. Опис: Повний текст документа доступний лише в локальній мережі університету
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ela.kpi.ua/handle/123456789/1765
Додаткова література:
- Фізичне виховання: Курс лекцій з дисципліни для студентів усіх спеціальностей / Уклад. Вихляєв Ю М., Давиденко В. Ю., Бойко Г. Л., Карпюк І. Ю. – К.: НТУУ “КПІ”, 2007, с. 6 – 13.
- Фізичне виховання. Атлетична гімнастика для початківців (м’язи спини) [Електронний ресурс]: методичні рекомендації для самостійної роботи студентів / КПІ ім. Ігоря Сікорського; уклад. О. Ф. Твердохліб, М. Г. Масалкін, Ю. О. Мартинов. – Електронні текстові данні (1 файл: 2,67 Мбайт). – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017. – 43 с. – Назва з екрана.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ela.kpi.ua/handle/123456789/20607
- Фізичне виховання. Атлетична гімнастика для початківців (м’язи верхніх кінцівок) [Електронний ресурс]: методичні рекомендації для самостійної роботи студентів / КПІ ім. Ігоря Сікорського; О. Ф. Твердохліб, А І. Соболенко, М. М. Корюкаєв. – Електронні текстові данні (1 файл: 1,47 Мбайт). – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017. – 36 с. – Назва з екрана.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ela.kpi.ua/handle/123456789/20606
- Фізичне виховання [Електронний ресурс]: методичні рекомендації для самостійних занять з фізичного виховання для студентів навчального відділення аеробіки НТУУ «КПІ». Методичні рекомендації для студентів, які займаються аеробікою / НТУУ «КПІ»; уклад. Н. В. Іванюта, С. Є. Толмачова, Н. В. Кузьменко, Н. В. Градусова [та ін.]. – Електронні текстові данні (1 файл: 32,4 Кбайт). – Київ: НТУУ «КПІ», 2015. – 137 с. – Назва з екрана.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ela.kpi.ua/handle/123456789/15480
- Фізичне виховання. Методичні рекомендації для виконання комплексу вправ з фітболом для студентів навчального відділення аеробіки НТУУ «КПІ» [Електронний ресурс] / НТУУ «КПІ»; уклад. Н. В. Іванюта, С. Є. Толмачова. – Електронні текстові дані (1 файл: 906 КБ). – Київ: НТУУ «КПІ», 2015. – 42 с. – Назва з екрана.
Опис: Повний текст документа доступний лише в локальній мережі університету
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ela.kpi.ua/handle/123456789/11742
- Методичні рекомендації для виконання комплексу вправ за системою пілатес [Електронний ресурс] / НТУУ «КПІ»; уклад. С. Є. Толмачова, Н. В. Іванюта. – Електронні текстові дані (1 файл: 17,1 Мбайт). – Київ: НТУУ «КПІ», 2014. – 66 с. – Назва з екрана.
Опис: Повний текст документа доступний лише в локальній мережі університету
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ela.kpi.ua/handle/123456789/8148
- Базова аеробіка у структурі оздоровчого фітнесу [Електронний ресурс]: методичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Фізичне виховання» для студентів усіх спеціальностей / НТУУ «КПІ» ; уклад. Н. В. Кузьменко, Н. В. Градусова. – Електронні текстові дані (1 файл: 187 Кбайт). – Київ: НТУУ «КПІ», 2011. – Назва з екрана.
Опис: Повний текст документа доступний лише в локальній мережі університету
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ela.kpi.ua/handle/123456789/1780
- Фізичне виховання. Легка атлетика - фітнес [Електронний ресурс]: навч. посіб. для студ. всіх спеціальностей / КПІ ім. Ігоря Сікорського; уклад.: Новицький Ю. В., Гаврилова Н. М., Прус Н. М., Руденко Г. А., Скибицький І. Г., Ускова С. М. – Електронні текстові дані (1 файл: 2,79 Мбайт). – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 152 с. – Назва з екрана
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ela.kpi.ua/handle/123456789/44515
- Фізичне виховання. Бокс [Електронний ресурс]: [навчальний посібник] / КПІ ім. Ігоря Сікорського; уклад.: В. В. Назимок, Гаврилова Н. М., Ю. О. Мартинов, В. Е. Добровольський. – Електронні текстові дані (1 файл: 1,31 Мбайт). – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 141 с. – Назва з екрана.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ela.kpi.ua/handle/123456789/42034
10. Фізичне виховання. Настільний теніс [Електронний ресурс]: навчальний посібник для студентів всіх спеціальностей / КПІ ім. Ігоря Сікорського; уклад.: Л. Г. Гришко, Н. В. Завадська, І. В. Новікова, О. М. Чиченьова. – Електронні текстові дані (1 файл: 3,11 Мбайт). – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 108 с. – Назва з екрана.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ela.kpi.ua/handle/123456789/42022
11. Основи здорового способу життя: оздоровчі фітнес програми [Електронний ресурс]: навчальний посібник для здобувачів ступеня бакалавра / КПІ ім. Ігоря Сікорського; уклад.: І. В. Зеніна, В. Е. Добровольський, В. І. Шишацька. – Електронні текстові данні (1 файл: 1,14 Мбайт). – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 78 с. – Назва з екрана.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ela.kpi.ua/handle/123456789/42021
12. Фізичне виховання. Техніка та тактика гри в баскетбол. Навчання техніці та тактиці гри у баскетбол для студентів [Електронний ресурс]: навчальний посібник для студеннтів / КПІ ім. Ігоря Сікорського; уклад.: Л. В. Анікеєнко, В. М. Єфременко, О. М. Яременко, О. В. Кузенков, Г. О. Устименко. – Електронні текстові данні (1 файл: 2,86 Мбайт). – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 127 с. – Назва з екрана.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ela.kpi.ua/handle/123456789/42020
13. Фізичне виховання. Плавання: навч. посіб. для студ. всіх спеціальностей / КПІ ім. Ігоря Сікорського; уклад.: Дакал Н. А, Хіміч І. Ю., Антонюк О. В., Парахонько В. М., Смірнов К. М., Черевичко О. Г., Зубко В. В., Качалов О. Ю., Муравський Л. В. – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 216 с. - Назва з екрана.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ela.kpi.ua/handle/123456789/42507
14. Фізичне виховання. Волейбол [Електронний ресурс]: навчальний посібник для здобувачів ступеня бакалавра / Міщук Д. М., Сироватко З. В., Абрамов С. А., Томашевський Д. В., Довгопол Е. П.; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електронні текстові дані (1 файл: 4,86 Мбайт). – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 129 с. – Назва з екрана.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ela.kpi.ua/handle/123456789/41128
15. Фізичне виховання. Спортивна гімнастика [Електронний ресурс]: навчальний посібник для здобувачів ступеня бакалавра / КПІ ім. Ігоря Сікорського; уклад.: І. В. Зеніна, В. Е. Добровольський, В. І. Шишацька. – Електронні текстові данні (1 файл: 1,01 Мбайт). – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 84 с. – Назва з екрана.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ela.kpi.ua/handle/123456789/41115
16. Фізичне виховання. Спортивний туризм [Електронний ресурс]: навч. посіб. для здобувачів ступеня бакалавра / КПІ ім. Ігоря Сікорського; уклад.: Михайленко В. М. , Сога С. М. – Електронні текстові дані (1 файл: 695 Кбайт). – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 50 с. – Назва з екрана.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ela.kpi.ua/handle/123456789/41107
17. Фізичне виховання. О. Є. Саламаха. Основи прикладної техніки східних бойових мистецтв – карате, таеквон-до. Навчальний посібник для самостійної роботи студентів [Електронний ресурс]: навчальний посібник для студентів всіх спеціальностей / О. Є. Саламаха; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електронні текстові данні (1 файл: 6,32 Мбайт). – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 87 с. – Назва з екрана.
Навчальний контент
- Методика опанування навчальної дисципліни (освітнього компонента)
Практичне заняття № 1. Задачі: 1. Надати теоретичні відомості з організації системи фізичного виховання в КПІ ім. Ігоря Сікорського.
2. Ознайомити з правилами техніки безпеки на практичних заняттях з футболу.
3. Ознайомити з обраним видом спорту. Футбол - як засіб фізичного виховання.
Засоби: Інтерактивні засоби з техніки безпеки та правил поведінки на практичних заняттях з футболу. Інтерактивні матеріали.
Проведення експрес-опитування.
Практичне заняття № 2. Задачі: 1. Ознайомити з техніко-тактичними діями футболістів.
2. Ознайомити з методичними рекомендаціями для самостійних занять з фізичного виховання в умовах дистанційного навчання.
Засоби: Інтерактивні матеріали. Комплекси загально-розвиваючих вправ. Комплекси спеціальних бігових вправ. Рухливі ігри. Жонглювання м’яча.
Проведення експрес-опитування.
Практичне заняття № 3. Задачі: 1. Навчити техніці пересування з м’ячем та без м’яча у футболі.
2. Ознайомити з загально-розвиваючими вправами (ЗРВ) та їх виконанням.
Засоби: Інтерактивні матеріали. Комплекс допоміжних вправ для навчання техніці гри у футбол. Комплекси загально-розвиваючих вправ. Комплекси спеціальних бігових вправ. Естафети з м’ячем та без м’яча. Різні види пересування з м’ячем та без м’яча.
Проведення експрес-опитування.
Практичне заняття № 4. Задачі: 1. Ознайомити з технікою удару внутрішньою частиною стопи по м’ячу.
2. Сприяти розвитку координації.
Засоби: Інтерактивні матеріали. Комплекс допоміжних вправ для навчання техніці гри у футбол. Комплекси загально-розвиваючих вправ. Комплекси спеціальних бігових вправ. Ігри та вправи для навчання ударам по м’ячу. Вправи для розвитку координаційних здібностей.
Проведення експрес-опитування.
Практичне заняття № 5. Задачі: 1. Ознайомити з технікою зупинки м’яча ногою.
2. Сприяти розвитку загальної витривалості за допомогою бігу в повільному темпі.
Засоби: Інтерактивні матеріали. Комплекс допоміжних вправ для навчання техніці гри у футбол. Комплекси загально-розвиваючих вправ. Комплекси спеціальних бігових вправ. Зупинка м’яча на місті та під час повільного руху. Крос (оздоровчий біг 12-20 хв.)
Проведення експрес-опитування.
Практичне заняття № 6. Задачі: 1. Ознайомити з навичками виконання удару та зупинки м’яча внутрішньої частиною стопи.
2. Ознайомити з вправами направлених на розвиток рухових здібностей (швидкості).
Засоби: Інтерактивні матеріали. Комплекс допоміжних вправ для навчання техніці гри у футбол. Ігри та вправи для навчання ударам по м’ячу. Комплекс вправ для розвитку рухових здібностей. Прискорення.
Проведення експрес-опитування.
Практичне заняття № 7. Задачі: 1. Ознайомити із вправами направлених на розвиток спритності.
2. Ознайомити з тактичною підготовкою футболістів.
Засоби: Інтерактивні матеріали. Комплекси загально-розвиваючих вправ. Комплекси спеціальних бігових вправ. Комплекс вправ на розвиток спритності. Естафети з м’ячем та без м’яча. Рухливі ігри.
Проведення експрес-опитування.
Практичне заняття № 8. Задачі: 1. Ознайомити з вправами направлених на розвиток сили.
2. Ознайомити із видами підготовчих вправ.
Засоби: Інтерактивні матеріали. Вправи для розвитку сили м’язів нижніх та верхніх кінцівок. Комплекс загально-підготовчих вправ з м’ячем та без м’яча. Комплекси спеціальних бігових вправ.
Проведення експрес-опитування.
Практичне заняття № 9. Задачі: 1. Навчити удару та зупинці м’яча зовнішньої частиною стопи.
2. Сприяти розвитку витривалості (кросовий біг).
Засоби: Інтерактивні матеріали. Вправи з м’ячем і комплекси допоміжних вправ та ігор для навчання техніці гри у футбол та її вдосконалення. Ігри та вправи для навчання ударам по м’ячу. Передачі м’яча в парах на місці. Інтервальний біг.
Проведення експрес-опитування.
Практичне заняття № 10. Задачі: 1. Навчити вправам на розвиток гнучкості.
2. Ознайомити з технікою ударів по м’ячу головою.
Засоби: Інтерактивні матеріали. Комплекс вправ на розвиток гнучкості. Комплекси загально-розвиваючих вправ. Комплекси спеціальних бігових вправ. Вправи з м’ячем, комплекси допоміжних вправ та ігор для навчання техніці гри у футбол та її вдосконалення. Жонглювання головою.
Проведення експрес-опитування.
Практичне заняття № 11. Задачі: 1. Ознайомити із правилами гри у футбол.
2. Сприяти розвитку витривалості.
Засоби: Інтерактивні матеріали. Комплекс загально-підготовчих вправ з м’ячем та без м’яча. Комплекси спеціальних бігових вправ. Крос. Інтервальний біг. «Двостороння гра».
Проведення експрес-опитування.
Практичне заняття № 12. Задачі: 1. Навчити вправам жонглювання м’ячем ногами та головою.
2. Ознайомити із виконанням вправ для розслаблення м’язів.
Засоби: Інтерактивні матеріали. Комплекс загально-підготовчих вправ з м’ячем та без м’яча. Комплекси спеціальних бігових вправ. Вправи в парах з жонглювання м’яча. Комплекс вправ для розслаблення м’язів.
Проведення експрес-опитування.
Практичне заняття № 13. Задачі: 1. Ознайомити з техніко-тактичними діями воротаря.
2. Сприяти розвитку швидкісно-силових якостей (стрибучості).
Засоби: Інтерактивні матеріали. Комплекси загально-розвиваючих вправ. Комплекси спеціальних бігових вправ. Комплекс допоміжних вправ та ігор для навчання техніці гри у футбол. Комплекс стрибкових вправ.
Проведення експрес-опитування.
Практичне заняття № 14. Задачі: 1. Ознайомити і навчити навичкам виконання прийомів відбирання м’яча у суперника. 2. Сприяти розвитку сили м’язів.
Засоби: Інтерактивні матеріали. Комплекси загально-розвиваючих вправ. Комплекси спеціальних бігових вправ. Комплекс допоміжних вправ для навчання техніці гри у футбол. Вправи з навчання відбору м’яча у суперника спереду, збоку, ззаду. Комплекс силових вправ в парах.
Проведення експрес-опитування.
Практичне заняття № 15. Задачі: 1. Ознайомити зі спеціальною фізичною підготовкою.
2. Сприяти розвитку гнучкості.
Засоби: Інтерактивні матеріали. Комплекси загально-розвиваючих вправ. Комплекси спеціальних бігових вправ. Комплекс допоміжних вправ для навчання техніці гри у футбол. Вправи на розвиток гнучкості. «Двостороння гра».
Проведення експрес-опитування.
Практичне заняття № 16. Задачі: 1. Ознайомити з основами спортивної підготовки футболістів.
2. Сприяти розвитку основних фізичних якостей якостей.
Засоби: контрольні нормативи – стрибок вгору з місця, човниковий біг 4х9 м з високого старту, нахил тулуба з положення сидячи, згинання-розгинання рук в упорі лежачи. Інтерактивні матеріали.
Проведення експрес-опитування.
Практичне заняття № 17.
Виконання модульної контрольної роботи.
Практичне заняття № 18.
Проведення заліку.
- Самостійна робота студента
Підготовка до практичних занять, експрес-опитування та підготовка до складання тестів з фізичної підготовленості, виконання модульної контрольної роботи (17-й тиждень).
Політика та контроль
- Політика навчальної дисципліни (освітнього компонента)
Правила відвідування занять: студенти, які спізнилися на заняття, до них не допускаються; студенти допускаються до занять за наявності у них спортивного одягу і спортивного взуття та наявності довідки щодо їхньої медичної групи за станом здоров’я.
Правила поведінки на заняттях: вимкнення телефонів, дотримання вимог з техніки безпеки.
Правила захисту індивідуальних завдань: дотримання принципу академічної доброчесності
Правила призначення заохочувальних балів:
- Виконання аналітичної роботи за узгодженою з викладачем тематикою до 10 балів.
- Участь у міських, всеукраїнських та/або міжнародних змаганнях + 5…+7 балів.
Сума заохочувальних балів не може перевищувати 10 балів.
- Інші вимоги, що не суперечать законодавству України та нормативним документам Університету: під час складання тестування студентам слід дотримуватися правил техніки безпеки.
- Політика щодо академічної доброчесності: політика, принципи академічної доброчесності та норми етичної поведінки студентів і працівників Університету визначені у кодексі честі КПІ ім. Ігоря Сікорського (див: https//kpi.ua/code).
- Види контролю та рейтингова система оцінювання результатів навчання (РСО)
1. Виконання тестових завдань на практичних заняттях
На практичних заняттях № 1-16 тестові завдання (відповідно до теоретичної та практичної складових) оцінюються кожна складова в 1 бал.
Максимальна кількість балів за тестові завдання – 32 балів.
2. Модульна контрольна робота МКР
Проводиться на 17-му практичному занятті у формі тесту, що містить 36 тестових завдань, кожна правильна відповідь оцінюється в 0,5 бала.
Максимальна оцінка – 18 балів.
3. Тести з фізичної підготовленості - 50 балів.
Чол. |
55 |
52 |
49 |
46 |
43 |
40 |
≤39 |
Жін. |
45 |
42 |
39 |
36 |
33 |
30 |
≤29 |
Бали |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
0 |
Човниковий біг 4 х 9 м (сек)
Чол. |
9,0 |
9,4 |
9,8 |
10,3 |
10,8 |
11,0 |
>11,0 |
Жін. |
10,4 |
10,7 |
11,2 |
11,6 |
12,0 |
12,3 |
>12,3 |
Бали |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
0 |
Силова вправа: чоловіки, жінки – згинання-розгинання рук в упорі лежачи (разів)
Чол. |
38 |
32 |
28 |
24 |
22 |
20 |
<5 |
Жін. |
20 |
15 |
12 |
10 |
8 |
7 |
<7 |
Бали |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
0 |
Вправа на гнучкість (см)
Чол. |
13 |
11 |
9 |
7 |
5 |
3 |
<3 |
Жін. |
16 |
14 |
12 |
10 |
8 |
6 |
<6 |
Бали |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
0 |
За окремим графіком протягом семестру: плавання вільним стилем без урахування часу (м)
Чол. |
100 |
75 |
50 |
25 |
<25 |
Жін. |
100 |
75 |
50 |
25 |
<25 |
Бали |
10 |
8 |
6 |
4 |
0 |
Календарний контроль проводиться протягом семестру як моніторинг поточного стану виконання вимог силабусу. Позитивний результат з КК студент отримує коли його поточний рейтинговий бал складає не менше 50% від максимально можливого на момент проведення КК.
Остаточна оцінка опанування студентом освітнього компонента оцінюється за результатом його роботи за семестр з переведенням його рейтингових балів до університетської шкали оцінювання (Таблиця 1).
Остаточний рейтинг студента не може перевищувати 100 балів!
Семестровий контроль – залік.
Якщо за результатами роботи у семестрі студент набрав менше 60 балів або він бажає підвищити свій рейтинговий бал, то на останньому за розкладом занятті (18-й тиждень), йому надається можливість виконати інтегральну залікову контрольну роботу, а його попередній рейтинг анулюється.
Залікова контрольна робота проводиться у формі тестування. Студенту пропонується інтегральний тест, що містить 50 питань, кожна правильна відповідь оцінюється у 2 бали.
Максимальна кількість балів за інтегральний тест – 100 балів.
Відповідність рейтингових балів оцінкам за університетською шкалою:
Таблиця 1
Рейтингові бали студента |
Оцінка за університетською шкалою |
95 – 100 |
Відмінно |
85 – 94 |
Дуже добре |
75 – 84 |
Добре |
65 – 74 |
Задовільно |
60 – 64 |
Достатньо |
< 60 |
Незадовільно |
- Додаткова інформація з дисципліни (освітнього компонента)
Під час проходження навчального матеріалу з навчальної дисципліни передбачено використання сучасних технологій в навчальному процесі. Протягом навчального періоду передбачено використання студентами засобів та методів самоконтролю за станом здоров'я, дотримання ними вимог з попередження травматизму та захворювань.
Практичні завдання студентам надаються залежно від поточного стану функціональної готовності їхнього організму та ступеню їхнього оволодіння технікою виконання спортивних та фізичних вправ.
Методика реалізації завдань регламентується правилами техніки безпеки та здійсненням студентами самостійного контролю за станом основних функціональних систем.
На практичних заняттях вирішуються завдання з підвищення рівня розвитку фізичних і психічних якостей, використовуються аналітичні підходи до вибору методів розвитку сили окремих м'язів та їх груп, а також методи та засоби активного відпочинку і відновлення організму.
Під час занять, відповідно до вимог та форм організації навчальних занять з футболу, використовується навчальний інвентар та спортивно-технічна база.
До програмного матеріалу для груп початкової фізичної підготовки включено:
- фізичну підготовку, основною метою якої є створення бази для підвищення рівня майстерності за допомогою загально-фізичних засобів підготовки ;
- технічну підготовку, основною метою якої є вдосконалення індивідуальної техніки, розширення діапазону рухових навичок.
Робочу програму навчальної дисципліни (силабус):
Складено: в.о. завідувач кафедри технологій оздоровлення і спорту, к.п.н., доцент Бойко Ганна Леонідівна
к.п.н., доцент Новицький Юрій Володимирович
ст. викладач ст. викладач Мохунько О. Д.
Ухвалено кафедрою технологій оздоровлення і спорту (протокол № _ від ______ 2021)
Погоджено Методичною радою університету (протокол № __ від ___________ 2021)