Ігрові види спорту (з настільного тенісу)
|
|
Кафедра технологій оздоровлення і спорту |
Ігрові види спорту (з настільного тенісу) Робоча програма навчальної дисципліни (Силабус) |
Реквізити навчальної дисципліни
Рівень вищої освіти |
Перший (бакалаврський) |
Галузь знань |
Всі |
Спеціальність |
Всі |
Освітня програма |
Всі |
Статус дисципліни |
Вибіркова |
Форма навчання |
Очна (денна) |
Рік підготовки, семестр |
2-й курс, осінній / весняний семестр |
Обсяг дисципліни |
2кредити (60 год) аудиторні заняття: лекції – 0 годин, практичні –36 годин, самостійна робота –24 години |
Семестровий контроль/ контрольні заходи |
Залік, модульна контрольна робота, календарний контроль |
Розклад занять |
2 години на тиждень |
Мова викладання |
Українська |
Інформація про керівника курсу / викладачів |
|
Розміщення курсу |
Навчальне відділення настільного тенісу |
Програма навчальної дисципліни
- Опис навчальної дисципліни, її мета, предмет вивчання та результати навчання
Основною метою навчальної дисципліни «Ігрові види спорту (настільний теніс)»є формування у студентів здатності підтримувати на достатньому рівні стан фізичного здоров’я, фізичної та розумової працездатності; розвивати основні життєво необхідні професійно-прикладні рухові навички; формувати мотивацію до занять руховою активністю та спортом як складової здорового способу життя;
Дисципліна «Ігрові види спорту (настільний теніс)» має міждисциплінарний характер. Вона інтегрує, відповідно до свого предмету, знання з медико-біологічних, психолого-педагогічних та інших наук, які сприяють підвищенню рівня фізичного розвитку, функціональному удосконаленню систем організму, набуттю основних життєво важливих рухових навичок, вміння для подальшої професійної діяльності.
В результаті вивчення навчальної дисципліни «Ігрові види спорту (настільний теніс)» студенти зможуть використовувати засоби настільного тенісу:
- з метою підвищення фізичної та розумової працездатності, розвитку фізичних якостей, відновлення та збереження здоров'я;
- здійснювати контроль та самоконтроль за функціональним станом організму;
- забезпечувати збереження і зміцнення стану індивідуального здоров`я з метою підтримки належного рівня фізичного стану.
- Пререквізити та постреквізити дисципліни (місце в структурно-логічній схемі навчання за відповідною освітньою програмою)
Дисципліна «Ігрові види спорту (настільний теніс)» відноситься до циклу дисциплін загальної підготовки, вона є вибірковим компонентом Освітньої програми. Для успішного засвоєння дисципліни студентам необхідно належати за станом здоров’я до основної чи підготовчої медичної групи.
- Зміст навчальної дисципліни
Тематика практичних занять.
Тема 1. |
Інформаційне забезпечення проведення занять з настільного тенісу.
|
Тема 2. |
Методика визначення індивідуального фізичного стану. Аналіз та оцінювання рівня індивідуальної фізичної підготовленості.
|
Тема 3. |
Вдосконалення фізичної підготовленості засобами настільного тенісу.
|
Тема 4. |
Методика навчання техніки виконання вправ з настільного тенісу.
|
Тема 5. |
Контроль і оцінювання рівня власної фізичної підготовленості.
|
Тема 6 |
Вдосконалення фізичних якостей засобами настільного тенісу. |
Тема 7 |
Тестування рівня фізичної підготовленості |
|
|
- Навчальні матеріали та ресурси
Базова навчальна література:
Навчальні посібники:
- Фізичне виховання. Матеріально-технічне забезпечення гри в настільний теніс [Електронний ресурс] : методичні рекомендації до вивчення дисципліни для студентів навчального відділення настільного тенісу / КПІ ім. Ігоря Сікорського ; уклад. Л. Г. Гришко, І. В. Новікова, В. К. Щербаченко, О. М. Чиченьова. – Електронні текстові данні (1 файл: 1,45 Мбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017. – 43 с. – Назва з екрана.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ela.kpi.ua/handle/123456789/19854
- Методичні рекомендації з організації й проведення навчально-тренувальних занять у відділенні настільного тенісу НТУУ «КПІ» [Електронний ресурс] / НТУУ «КПІ» ; уклад. Л. Г. Гришко, О. М. Чиченьова, В. К. Щербаченко. – Електронні текстові дані (1 файл: 448 Кбайт). – Київ : НТУУ «КПІ», 2014. – 58 с. – Назва з екрана. Опис: Повний текст документа доступний лише в локальній мережі університету.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ela.kpi.ua/handle/123456789/10156
- Фізичне виховання. Настільний теніс.[Електронний ресурс] : методичні рекомендації для навчання студентів техніці гри настільного тенісу навчального відділення/ КПІ ім. Ігоря Сікорського ; уклад. Л. Г. Гришко, Н. В. Завадська, І. В. Новікова, О. М. Чиченьова. Електронні текстові дані (1 файл: 3.11 MB ). – Київ : НТУУ «КПІ», 2021.-108с. Назва з екрана. Опис: Повний текст документа доступний лише в локальній мережі університету.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ela.kpi.ua/handle/123456789/42022
Додаткова література:
- Фізичне виховання: Курс лекцій з дисципліни для студентів усіх спеціальностей / Уклад. Вихляєв Ю М., Давиденко В. Ю., Бойко Г. Л., Карпюк І. Ю. – К.: НТУУ “КПІ”, 2007, с. 6 – 13.
- Фізичне виховання. Атлетична гімнастика для початківців (м’язи спини) [Електронний ресурс]: методичні рекомендації для самостійної роботи студентів / КПІ ім. Ігоря Сікорського; уклад. О. Ф. Твердохліб, М. Г. Масалкін, Ю. О. Мартинов. – Електронні текстові данні (1 файл: 2,67 Мбайт). – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017. – 43 с. – Назва з екрана.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ela.kpi.ua/handle/123456789/20607
- Фізичне виховання. Атлетична гімнастика для початківців (м’язи верхніх кінцівок) [Електронний ресурс]: методичні рекомендації для самостійної роботи студентів / КПІ ім. Ігоря Сікорського; О. Ф. Твердохліб, А І. Соболенко, М. М. Корюкаєв. – Електронні текстові данні (1 файл: 1,47 Мбайт). – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017. – 36 с. – Назва з екрана.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ela.kpi.ua/handle/123456789/20606
- Фізичне виховання [Електронний ресурс]: методичні рекомендації для самостійних занять з фізичного виховання для студентів навчального відділення аеробіки НТУУ «КПІ». Методичні рекомендації для студентів, які займаються аеробікою / НТУУ «КПІ»; уклад. Н. В. Іванюта, С. Є. Толмачова, Н. В. Кузьменко, Н. В. Градусова [та ін.]. – Електронні текстові данні (1 файл: 32,4 Кбайт). – Київ: НТУУ «КПІ», 2015. – 137 с. – Назва з екрана.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ela.kpi.ua/handle/123456789/15480
- Фізичне виховання. Методичні рекомендації для виконання комплексу вправ з фітболом для студентів навчального відділення аеробіки НТУУ «КПІ» [Електронний ресурс] / НТУУ «КПІ»; уклад. Н. В. Іванюта, С. Є. Толмачова. – Електронні текстові дані (1 файл: 906 КБ). – Київ: НТУУ «КПІ», 2015. – 42 с. – Назва з екрана.
Опис: Повний текст документа доступний лише в локальній мережі університету
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ela.kpi.ua/handle/123456789/11742
- Методичні рекомендації для виконання комплексу вправ за системою пілатес [Електронний ресурс] / НТУУ «КПІ»; уклад. С. Є. Толмачова, Н. В. Іванюта. – Електронні текстові дані (1 файл: 17,1 Мбайт). – Київ: НТУУ «КПІ», 2014. – 66 с. – Назва з екрана.
Опис: Повний текст документа доступний лише в локальній мережі університету
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ela.kpi.ua/handle/123456789/8148
- Базова аеробіка у структурі оздоровчого фітнесу [Електронний ресурс]: методичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Фізичне виховання» для студентів усіх спеціальностей / НТУУ «КПІ» ; уклад. Н. В. Кузьменко, Н. В. Градусова. – Електронні текстові дані (1 файл: 187 Кбайт). – Київ: НТУУ «КПІ», 2011. – Назва з екрана.
Опис: Повний текст документа доступний лише в локальній мережі університету
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ela.kpi.ua/handle/123456789/1780
- Фізичне виховання. Легка атлетика - фітнес [Електронний ресурс]: навч. посіб. для студ. всіх спеціальностей / КПІ ім. Ігоря Сікорського; уклад.: Новицький Ю. В., Гаврилова Н. М., Прус Н. М., Руденко Г. А., Скибицький І. Г., Ускова С. М. – Електронні текстові дані (1 файл: 2,79 Мбайт). – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 152 с. – Назва з екрана
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ela.kpi.ua/handle/123456789/44515
- Фізичне виховання. Бокс [Електронний ресурс]: [навчальний посібник] / КПІ ім. Ігоря Сікорського; уклад.: В. В. Назимок, Гаврилова Н. М., Ю. О. Мартинов, В. Е. Добровольський. – Електронні текстові дані (1 файл: 1,31 Мбайт). – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 141 с. – Назва з екрана.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ela.kpi.ua/handle/123456789/42034
10. Саламаха, О. Є. Фізичне виховання. Основи прикладної техніки східних бойових мистецтв – карате, таеквон-до. Навчальний посібник для самостійної роботи студентів [Електронний ресурс]: навчальний посібник для студентів всіх спеціальностей / О. Є. Саламаха; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електронні текстові данні (1 файл: 6,32 Мбайт). – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 87 с. – Назва з екрана.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ela.kpi.ua/handle/123456789/41508
11. Основи здорового способу життя: оздоровчі фітнес програми [Електронний ресурс]: навчальний посібник для здобувачів ступеня бакалавра / КПІ ім. Ігоря Сікорського; уклад.: І. В. Зеніна, В. Е. Добровольський, В. І. Шишацька. – Електронні текстові данні (1 файл: 1,14 Мбайт). – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 78 с. – Назва з екрана.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ela.kpi.ua/handle/123456789/42021
12. Фізичне виховання. Техніка та тактика гри в баскетбол. Навчання техніці та тактиці гри у баскетбол для студентів [Електронний ресурс]: навчальний посібник для студеннтів / КПІ ім. Ігоря Сікорського; уклад.: Л. В. Анікеєнко, В. М. Єфременко, О. М. Яременко, О. В. Кузенков, Г. О. Устименко. – Електронні текстові данні (1 файл: 2,86 Мбайт). – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 127 с. – Назва з екрана.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ela.kpi.ua/handle/123456789/42020
13. Фізичне виховання. Плавання: навч. посіб. для студ. всіх спеціальностей / КПІ ім. Ігоря Сікорського; уклад.: Дакал Н. А, Хіміч І. Ю., Антонюк О. В., Парахонько В. М., Смірнов К. М., Черевичко О. Г., Зубко В. В., Качалов О. Ю., Муравський Л. В. – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 216 с. - Назва з екрана.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ela.kpi.ua/handle/123456789/42507
14. Фізичне виховання. Волейбол [Електронний ресурс]: навчальний посібник для здобувачів ступеня бакалавра / Міщук Д. М., Сироватко З. В., Абрамов С. А., Томашевський Д. В., Довгопол Е. П.; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електронні текстові дані (1 файл: 4,86 Мбайт). – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 129 с. – Назва з екрана.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ela.kpi.ua/handle/123456789/41128
15. Фізичне виховання. Спортивна гімнастика [Електронний ресурс]: навчальний посібник для здобувачів ступеня бакалавра / КПІ ім. Ігоря Сікорського; уклад.: І. В. Зеніна, В. Е. Добровольський, В. І. Шишацька. – Електронні текстові данні (1 файл: 1,01 Мбайт). – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 84 с. – Назва з екрана.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ela.kpi.ua/handle/123456789/41115
16. Фізичне виховання. Спортивний туризм [Електронний ресурс]: навч. посіб. для здобувачів ступеня бакалавра / КПІ ім. Ігоря Сікорського; уклад.: Михайленко В. М. , Сога С. М. – Електронні текстові дані (1 файл: 695 Кбайт). – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 50 с. – Назва з екрана.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ela.kpi.ua/handle/123456789/41107
Навчальний контент
- Методика опанування навчальної дисципліни (освітнього компонента).
Практичне заняття №1. Задачі: 1.Надати теоретичні знання з організації системи фізичного виховання в КПІ ім. Ігоря Сікорського.
2. Ознайомити з технікою безпеки та правилами поведінки на практичних заняттях з настільного тенісу.
Засоби: інтерактивні матеріали. Фізичні вправи з розвитку гнучкості.
Проведення експрес-опитування.
Практичне заняття № 2. Задачі:1. Надати теоретичні знання з розвитку настільного тенісу, як виду спорту та основні положення Правил гри.
2. Сприяти розвитку фізичної якості гнучкість за допомогою фізичних вправ.
Засоби: інтерактивні матеріали. Фізичні вправи з розвитку гнучкості.
Проведення експрес-опитування.
Практичне заняття №3. Задачі: 1. Навчити стійкам гравця та особливостям техніки пересування в настільному тенісі.
2.Навчити техніці жонглювання м’ячем правою (долонною), лівою (тильною) та обома сторонами ракетки; навчити різним способам утримання ракетки.
3.Сприяти розвитку фізичної якості спритність за допомогою фізичних вправ.
Засоби: рухлива гра. Підкидання м’яча з відкритої долоні правою та лівою рукою, жонглювання м’ячем з ракеткою у статичному положенні та у русі. Набивання м’яча ракеткою біля стінки обома сторонами ракетки. Набивання м’яча ракеткою, не ігровою рукою, у статичному положенні. Фізичні вправи з розвитку спритності.
Проведення експрес-опитування.
Практичне заняття №4. Задачі:1.Навчити техніці виконання удару поштовхом зліва та подачі поштовхом зліва по діагоналі.
2.Сприяти розвитку координаційних здібностей за допомогою фізичних вправ.
Засоби: підкидання м’яча з відкритої долоні з імітацією подачі та удару поштовхом зліва. Гра біля стінки ударом поштовхом зліва. Пересування приставними кроками, випадами, стрибками у основній та лівосторонній стійках. Фізичні вправи з розвитку координаційних здібностей. Рухливі ігри.
Проведення експрес-опитування.
Практичне заняття №5. Задачі:1.Навчити техніці виконання подачі поштовхом справа та удару поштовхом справа по діагоналі.
2.Сприяти розвитку фізичної якості гнучкість за допомогою фізичних вправ.
Засоби: підкидання м’яча з відкритої долоні, імітація подачі поштовхом справа і удару поштовхом справа по діагоналі. Жонглювання м’ячем двома сторонами ракетки під час пересування приставними кроками у правосторонній і основній стійках. Рухливі ігри. Фізичні вправи з розвитку гнучкості.
Проведення експрес-опитування.
Практичне заняття №6. Задачі:1. Навчити техніці виконання подачі поштовхом зліва та удару поштовхом зліва по прямій.
2.Сприяти розвитку фізичної якості сила за допомогою фізичних вправ.
Засоби: Рухливі ігри. Жонглювання м’ячем двома сторонами ракетки під час пересування випадами вправо – вліво. Імітація технічного удару та подачі поштовхом зліва по прямій. Гра «влучний гравець» (влучити ударом поштовхом зліва, із 3-ох спроб, у будь-який предмет, що розташовується на ігровій поверхні). Фізичні вправи з розвитку сили.
Проведення експрес-опитування.
Практичне заняття №7. Задачі:1.Навчити техніці виконання подачі поштовхом справа та удару поштовхом справа по прямій.
2.Сприяти розвитку фізичної якості витривалості за допомогою фізичних вправ.
Засоби: рухливі ігри. Жонглювання м’ячем двома сторонами ракетки під час пересування приставними кроками у правобічній стійці. Імітація технічного удару та подачі поштовхом справа по прямій. Гра «влучний гравець» (влучити ударом поштовхом справа, із 3-ох спроб, у будь-який предмет, що розташовується на ігровій поверхні). Фізичні вправи з розвитку витривалості.
Проведення експрес-опитування.
Практичне заняття №8. Задачі:1.Навчити способам пересування у комбінаційній грі по «трикутнику» ударами поштовхом зліва і справа.
2.Сприяти розвитку фізичної якості спритність за допомогою фізичних вправ.
Засоби: пересування приставними кроками у комбінаційній грі по «трикутнику» з поєднанням імітаційних ударів поштовхом справа і зліва. Імітація подач поштовхом справа і зліва по напрямам. Естафети. Гра «сонечко» поштовхами зліва та справа. Фізичні вправи з розвитку спритності.
Проведення експрес-опитування.
Практичне заняття №9. Задачі:1.Навчити техніці виконання підрізки зліва та подачі зліва з нижнім обертанням м’яча по діагоналі.
2.Сприяти розвитку координаційних здібностей за допомогою фізичних вправ.
Засоби: гра біля стіни підрізкою зліва. Імітація технічного удару підрізка зліва та подачі по діагоналі. Гра одночасно з двома м’ячами ударами поштовхами зліва та підрізками. Фізичні вправи з розвитку координаційних здібностей.
Проведення експрес-опитування.
Практичне заняття №10. Задачі:1. Навчити техніці виконання удару накатом справа та подачі накатом справа по діагоналі.
2.Сприяти розвитку гнучкості за допомогою фізичних вправ.
Засоби: Імітація технічного удару накат справа по діагоналі. Імітація подачі справа з верхнім обертанням м’яча (накатом) по діагоналі. Пересування приставними кроками у правобічній і лівобічній стійках випадами у ближній і дальній зонах. Фізичні вправи з розвитку гнучкості.
Проведення експрес-опитування.
Практичне заняття №11. Задачі:1.Навчити техніці виконання удару підрізка справа та подачі справа з нижнім обертом по діагоналі.
2.Сприяти розвитку фізичної якості швидкість за допомогою фізичних вправ.
Засоби: рухливі ігри. Жонглювання м’ячем правою (долонною) стороною ракетки з пересуванням у правосторонній стійці. Імітація удару підрізки справа по діагоналі з різною траєкторією руху. Імітація подачі з нижнім обертанням справа. Фізичні вправи з розвитку швидкості. Навчальна гра по завданням.
Проведення експрес-опитування.
Практичне заняття №12. Задачі:1.Навчити техніці виконання удару накат справа та подачі справа з верхнім обертом по прямій.
2.Сприяти розвитку стрибучості за допомогою фізичних вправ.
Засоби: стрибки зі скакалкою. Стрибки з поворотами на 180⁰. Імітація накату справа по прямій. Гра «сонечко» накатами справа по направленням. Фізичні вправи з розвитку стрибучості. Навчальна гра за завданнями заняття.
Проведення експрес-опитування.
Практичне заняття № 13. Задачі:1. Навчити техніці виконання подачі та удару накатом зліва по діагоналі.
2.Сприяти розвитку фізичної якості швидкості за допомогою фізичних вправ.
Засоби: човниковий біг; пересування вздовж тенісного стола; біг на короткі відрізки. Імітація подач накатом зліва та удару накат зліва по діагоналі. Гра «сонечко» накатами зліва по діагоналі. Навчальна гра за завданнями заняття. Фізичні вправи з розвитку швидкості.
Проведення експрес-опитування.
Практичне заняття № 14. Задачі:1. Навчити техніці виконання ударів накатами справа та зліва по черзі з середини столу.
2.Сприяти розвитку фізичної якості сили за допомогою фізичних вправ.
Засоби: Імітація ударів накат справа і зліва з відповідними вихідними стійками та переміщеннями. Імітація подач накатом справа і зліва по направленням. Фізичні вправи з розвитку сили.
Проведення експрес-опитування.
Практичне заняття № 15. Задачі: 1. Навчити техніці виконання ударів накатами справа та зліва у комбінаційній грі по «трикутнику».
2. Сприяти розвитку витривалості за допомогою фізичних вправ.
Засоби: пересування з імітацією ударів накатів справа і зліва приставними кроками, випадами. Стрибки зі скакалкою. Фізичні вправи з розвитку витривалості.
Проведення експрес-опитування.
Практичне заняття № 16. Задачі: 1. Навчити техніці виконання ударів підрізками справа (по діагоналі) та зліва (по прямій) у комбінаційній грі по «трикутнику».
2. Підсумкове тестування індивідуальної фізичної підготовленості студента.
Засоби: пересування з імітацією ударів підрізок справа і зліва приставними кроками, випадами. Інтерактивні матеріали.
Проведення експрес-опитування.
Практичне заняття № 17.
Виконання модульної контрольної роботи.
Практичне заняття №18.
Проведення заліку.
- Самостійна робота студента
Підготовка до практичних занять, експрес-опитування та підготовка до складання тестів з фізичної підготовленості, виконання модульної контрольної роботи (17-й тиждень)
Політика та контроль
- Політика навчальної дисципліни (освітнього компонента)
Правила відвідування занять: студенти, які спізнилися на заняття, до них не допускаються; студенти допускаються до занять за наявності у них спортивного одягу та спортивного взуття, за наявності довідки щодо їхньої медичної групи і станом здоров’я.
Правила поведінки на заняттях: вимкнення телефонів, дотримання вимог з техніки безпеки.
Правила захисту індивідуальних завдань: дотримання принципу академічної доброчесності
Правила призначення заохочувальних балів: заохочувальні бали нараховуються за участь у змаганнях, спортивно-оздоровчих заходах за планом кафедри, факультету, університету (5…+7 балів); участь у міських, республіканських або міжнародних змаганнях (5…+7 балів)
Сума заохочувальних балів не може перевищувати 10 балів.
- політика дедлайнів та перескладань: заняття, що пропущені без поважних причин, відпрацьовуються у відведені для цього строки в кінці семестру. У студентів є можливість двох перескладань у присутності комісії.
- інші вимоги, що не суперечать законодавству України та нормативним документам Університету: під час складання тестування студентам слід дотримуватися правил техніки безпеки.
- Види контролю та рейтингова система оцінювання результатів навчання (РСО)
1. Виконання тестових завдань на практичних заняттях
На практичних заняттях № 1-16 тестові завдання (відповідно до теоретичної та практичної складових) оцінюються кожна складова в 1 бал.
Максимальна кількість балів за тестові завдання – 32 балів.
2. Модульна контрольна робота МКР
Проводиться на 17-му практичному занятті у формі тесту, що містить 36 тестових завдань, кожна правильна відповідь оцінюється в 0,5 бала.
Максимальна оцінка – 18 балів.
3. Тести з фізичної підготовленості - 50 балів.
Чол. |
55 |
52 |
49 |
46 |
43 |
40 |
≤39 |
Жін. |
45 |
42 |
39 |
36 |
33 |
30 |
≤29 |
Бали |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
0 |
Човниковий біг 4 х 9 м (сек)
Чол. |
9,0 |
9,4 |
9,8 |
10,3 |
10,8 |
11,0 |
>11,0 |
Жін. |
10,4 |
10,7 |
11,2 |
11,6 |
12,0 |
12,3 |
>12,3 |
Бали |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
0 |
Силова вправа: чоловіки, жінки – згинання-розгинання рук в упорі лежачи (разів)
Чол. |
38 |
32 |
28 |
24 |
22 |
20 |
<5 |
Жін. |
20 |
15 |
12 |
10 |
8 |
7 |
<7 |
Бали |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
0 |
Вправа на гнучкість (см)
Чол. |
13 |
11 |
9 |
7 |
5 |
3 |
<3 |
Жін. |
16 |
14 |
12 |
10 |
8 |
6 |
<6 |
Бали |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
0 |
За окремим графіком протягом семестру: плавання вільним стилем без урахування часу (м)
Чол. |
100 |
75 |
50 |
25 |
<25 |
Жін. |
100 |
75 |
50 |
25 |
<25 |
Бали |
10 |
8 |
6 |
4 |
0 |
Календарний контроль проводиться протягом семестру як моніторинг поточного стану виконання вимог силабусу. Позитивний результат з КК студент отримує коли його поточний рейтинговий бал складає не менше 50% від максимально можливого на момент проведення КК.
Остаточна оцінка опанування студентом освітнього компонента оцінюється за результатом його роботи за семестр з переведенням його рейтингових балів до університетської шкали оцінювання (Таблиця 1).
Остаточний рейтинг студента не може перевищувати 100 балів!
Семестровий контроль – залік.
Якщо за результатами роботи у семестрі студент набрав менше 60 балів або він бажає підвищити свій рейтинговий бал, то на останньому за розкладом занятті (18-й тиждень), йому надається можливість виконати інтегральну залікову контрольну роботу, а його попередній рейтинг анулюється.
Залікова контрольна робота проводиться у формі тестування. Студенту пропонується інтегральний тест, що містить 50 питань, кожна правильна відповідь оцінюється у 2 бали.
Максимальна кількість балів за інтегральний тест – 100 балів.
Відповідність рейтингових балів оцінкам за університетською шкалою:
Таблиця 1
Рейтингові бали студента |
Оцінка за університетською шкалою |
95 – 100 |
Відмінно |
85 – 94 |
Дуже добре |
75 – 84 |
Добре |
65 – 74 |
Задовільно |
60 – 64 |
Достатньо |
< 60 |
Незадовільно |
9. Додаткова інформація з дисципліни (освітнього компонента)
Під час проходження навчального матеріалу з навчальної дисципліни передбачено використання сучасних технологій в навчальному процесі. Протягом навчального періоду передбачено використання студентами засобів та методів самоконтролю за станом здоров'я, дотримання ними вимог з попередження травматизму та захворювань.
Практичні завдання студентам надаються залежно від поточного стану функціональної готовності їхнього організму та ступеню їхнього оволодіння технікою виконання спортивних і фізичних вправ.
Методика реалізації завдань регламентується правилами техніки безпеки та здійсненням студентами самостійного контролю за станом основних функціональних систем.
На практичних заняттях вирішуються завдання з підвищення рівня розвитку фізичних і психічних якостей, використовуються аналітичні підходи до вибору методів розвитку сили окремих м'язів та їх груп, а також методи та засоби активного відпочинку і відновлення організму.
Під час занять, відповідно до вимог та форм організації навчальних занять з настільного тенісу, використовується відповідний навчальний інвентар та спортивно-технічна база.
До програмного матеріалу для груп початкової фізичної підготовки включено:
- фізичну підготовку, основною метою якої є створення бази для підвищення рівня майстерності за допомогою загально-фізичних засобів підготовки;
- технічну підготовку, основною метою якої є вдосконалення індивідуальної техніки, розширення діапазону рухових навичок.
Робочу програму навчальної дисципліни (силабус):
Складено: в.о. зав. кафедри технологій оздоровлення і спорту, к.п.н., доцент Бойко Ганна Леонідівна
к.п.н., доцент, Новицький Юрій Володимирович
старший викладач Чиченьова Оксана Миколаївна
Ухвалено кафедрою технологій оздоровлення і спорту (протокол № ___ від ________ 2021)
Погоджено Методичною радою університету (протокол № ____ від _______ 2021)